Поради учням

Пам’ятка для учнів під час дистанційного навчання



І Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.

·Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.

·Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на пошук.

·На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.

·Зовнішній вигляд також має значення.

·Візьміть собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.

ІІ Самоорганізація навчання .

·Робочий день треба починати відповідно розкладу уроків. О 8.00 годині ранку ти отримаєш сповіщення про відкритий доступ до навчального матеріалу поточного дня.

·Уважно ознайомся з графіком проведення Zoom конференцій та з формою проведення окремих предметів. Це дасть тобі змогу правильно спланувати свій навчальний день.

·Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань.

·Роби перерви  між виконанням уроків.

·Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) 

чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).

·Пам’ятай  у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.

·В асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись  терміну здачі роботи.

· Роботи  приймаються до  встановленого часу, субота та неділя вихідні дні.

·Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.


ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.

·Пам’ятай про академічну доброчесність.

·Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.

·Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «Потім».

·Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання  завдань на перевірку вчителю.

·У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.


ІV Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.

·Правила поведінки  на онлайн – уроці: коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .

V. Памятай !!!! Чітко дотримуйся складенного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай зусиль, щоб не відхилятися від нього .Через 21 день життя за розпорядком стане нормою, перейде надалі у звичку. А ще допоможе виробити силу волі.

За всіма питаннями звертайся до психолога або майстра!


Немає коментарів:

Дописати коментар