пʼятницю, 18 листопада 2022 р.

Музика, як цінний ресурс для відновлення!



Попереду вихідні. За цей час важливо поновити свій ресурсний стан, заспокоїтись і відпочити.

Чи можливо це здійснити? Що нам допоможе в цьому?
По-перше, вдячність! Вдячністю новому дню, вдячність світлу, коли він є, вдячність темряві, вдячність Богові і вдячність нашим героям захисникам!
Все буде Україна!
По-друге піклування про себе і близьких: смачна їжа, приготовлена з любов'ю, прогулянки з сім'єю, поки не має світла, цікаве дозвілля без інтернету, а це і читання вголос, ігри в мафію, крокодила, шахи... (Пропоную поділитися своїми улюбленими іграми!)
А по-третє, музика!
Музика, на мій погляд, це величезний ресурс! Коли бракує сил, або слів для заспокоєння я вмикаю музику, різну, під настрій...
І через деякий час, диво трапляється! Я починаю усміхатись або танцювати, або підспівувати)))
Музика буває різною, але ж я завжди можу знайти ту, яка мені потрібна саме зараз! 😍
Як у Вас з музикою? Чи допомагає, та яка саме???
Поділіться будь ласка!


https://www.youtube.com/watch?v=vDdjHZBOVqA



Немає коментарів:

Дописати коментар