вівторок, 21 квітня 2020 р.

Тиждень психології триває



Доброго дня шановні друзі! 
Продовжуємо наш тиждень психології. Сьогодні я пропоную пізнання свого внутрішнього світу через міркування над думками великих людей! 
Мені дуже цікаво, хто з вас яку з цитат взяв би собі за гасло на цей період життя?

1)   «Пізнай себе – упізнаєш увесь світ.» Сократ

2)  «Краще годину чесно жити, чим поганить цілий день.» Г. Сковорода

3)  «Поведінка – дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя.» В. Гете

4)  «Як вдало проведений день приносить щасливий сон, так плідне прожите життя дарує втіху.»
Леонардо да Вінчі

5)  «Якщо можеш бути орлом, не намагайся стати першим серед галок.» Піфагор

6)  «Людина тільки там чогось досягає, де вона сама вірить у свої сили.» Л. Фейєрбах

7)  «Геній – це один відсоток натхнення і дев’яносто дев’ять відсотків поту.» Т. Едісон

8)  «Ти оригінальний від народження. Не дай собі вмерти блідою копією.» Д. Мейсон

9)  «Людина подібна до математичного дробу: її чисельник є те, ким вона є насправді, а знаменник – те, що вона про себе думає. Чим більший знаменник, тим менший дріб.» Л. Толстой

У коментарях можна просто поставити цифру той думки, яка більш подобається, або додати свою улюблену цитату!

5 коментарів:

  1. Очень вдохновила цитата 8.Возьму себе на заметку😍 Большое спасибо♥️

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо Олечка, меня тоже она вдохновляет! А еще мне очень симпатична цитата Леонардо да Винчи №4

      Видалити
  2. Спочатку думала зупинити свій вибір на #3, але #9 влучив прямо в ціль 👍👍👍

    ВідповістиВидалити
  3. Мені дуже сподобалося 8 прислів’я. Ми такі оригінальні і потрібно нею пишатися. А то ми іноді боїмося самі себе.
    Хоча мені імпонує і 4 прислів’я. Потрібно насолоджуватися кожним днем, кожною хвилиною, бо щастя і сміх продовжую нам життя.

    ВідповістиВидалити